نکات آموزشی برای نوشتن:

نمی‌توانی از آتش کس دیگری استفاده کنی. شما فقط می‌توانی از آتش درون خودت استفاده کنی و برای این کار اول باید باور کنی که آن را داری.
🔴هر روز نوشتن، مهم‌ترین اصل برای نویسنده شدنت است. ذهن انسان باید با قلمش هماهنگ شود. باید عادت کند به نوشتن.
✔️باید امر نوشتن برایش فعالیتی معمولی، پیش‌پا‌افتاده و هرروزه شود. آن‌وقت است که شگفت‌انگیزی نوشتن را درک خواهی کرد و خواهی فهمید که داستان چگونه خودش را از روزمرگی رهایی می‌دهد و هربار چیزی تازه را می‌آفریند.
💡نوشتن کمی شبیه شنا است. وقتی می‌نویسید یاد می‌گیرید بنویسید و شنا کردن را یاد می‌گیرید. هیچ‌کس فقط با خواندن کتاب‌هایی دربارهٔ شنا، شنا را یاد نمی‌گیرد و هیچ‌کس با خواندن کتاب‌هایی درباره نویسندگی، نوشتن نمی‌آموزد. اگر می‌خواهید نوشتن را یاد بگیرید، بسیار بنویسید در این صورت مهارت‌های شما بهبود خواهد یافت.
برای اینکه یک نویسنده موفق باشید، به سه چیز نیاز دارید: استعداد، شانس و نظم و انضباط. انضباط تنها عنصر از میان سه عنصر است که شما می‌توانید کنترلش کنید، و به همین دلیل است که باید روی آن تمرکز کنید و فقط به استعداد و شانس خود امیدوار باشید.
🔑 فقط می‌توانم بگویم داستان‌نویسی بدون جسارت ممکن نیست. پرسشگری و میل به کشف لایه‌های ناپیدا و عمیق واقعیت، پیش‌شرط نویسندگی است.

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.